Nadácia Centra pre filantropiu 
Nadáciu Centra pre filantropiu sme ako jediný zakladateľ založili v máji 2012 s poslaním rozvíjať darcovstvo a občiansku spoločnosť.
Tento zámer Nadácia napĺňa tým, že slúži na podporu celého spektra verejnoprospešných účelov – od rozvoja občianskeho aktivizmu, cez ochranu a tvorbu životného prostredia, ochranu a podporu zdravia a vzdelávania po rozvoj a podporu vedy či pomoc pri živelných pohromách.
Zmyslom založenia Nadácie je rozšírenie možností, ktoré darcom ponúkame, ako môžu napĺňať svoje zámery.
Nadačný fond Slovanet
Podrobné informácie o podmienkach podpory ako aj o podporených žiadateľoch nájdete na stránke www.nadacnyfondslovanet.sk.
Nadačný fond Pre zdravé pľúca pri Nadácii Centra pre filantropiu
vznikol z podnetu lekárov Slovenskej pneumologickej a ftizeologickej spoločnosti s cieľom šíriť osvetu o rizikových faktoroch a prevencii chronickej obštrukčnej choroby pľúc a na pomoc pacientom s týmto ochorením, v ich zložitej životnej situácii. Informácia o aktivitách fondu a podmienky podpory sú zverejnené na stránke www.prezdravepluca.sk.
Od roku 2015 sme prostredníctvom Nadačného fondu Pre zdravé pľúca podporili v 3 otvorených grantových programoch 119 žiadateľov celkovou sumou 27 500 €.
Chcete podporiť tému, ktorá je v súlade s účelom Nadácie CpF? Vytvorte si u nás nadačný fond. Ako na to
Nadácia spolupracuje na realizácii grantových programov a ďalších aktivitách aj s Nadáciou M-Market, so spoločnosťou Siemens a spoločnosťou Baumit.
Od marca 2015 StartLab ponúka unikátny priestor na alternatívne získanie financií pre rôzne typy verejnoprospešných projektov a aktivít.
Ide o svieži koncept otvorený mladým kreatívcom, dizajnérom, umelcom, aktívnym občanom, neziskovým organizáciám, startupistom, ktorí v on-line priestore prezentujú svoje projekty či plánované produkty prostredníctvom tzv. kampaní a usilujú sa naň získať od ľudí finančnú podporu.
Prostredníctvom crowdfundingovej kampane, v obmedzenej dĺžke trvania, môže autor odprezentovať plánovaný verejnoprospešný projekt, oslovovať verejnosť a prostredníctvom platformy získať od ľudí finančnú podporu na realizáciu. Autor projektu si sám stanovuje sumu, ktorú potrebuje na realizáciu a ktorú musí počas doby trvania kampane dosiahnuť, inak budú peniaze vrátené darcom (okrem projektov s tzv. flexibilným financovaním, ktoré sú umožnené iba výnimočne). Motiváciu budúcich darcov zvyšuje ponúknutím tzv. „Poďakovaním pre darcov“, t.j. symbolických odmien, či zaslaním budúceho produktu ako prejav vďaky za podporu projektu.
StartLab je úspešným lokálnym projektom, ktorý pomáha rozvíjať darcovstvo a občiansku spoločnosť.
Partnerom Startlabu je Nadácia M-Market.
Údaje pre 2%:
Názov | Nadácia Centra pre filantropiu |
Právna forma | Nadácia |
IČO | 42262801 |
Adresa | Baštová 5, 811 03 Bratislava |
Výročné správy Nadácie Centra pre filantropiu:
Predchádzajúce výročné správy nadácie sú súčasťou výročných správ Centra pre filantropiu, n.o..